top of page
Reklamační řád a záruka

Případné reklamace na zakoupené zboží vyřídí prodávající individuální dohodou v souladu s platnými zákony. Na veškeré zboží poskytuje prodávající záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, ne na vady spojené s běžným opotřebením nebo špatným zacházením. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného, pokud je vynaložil, v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním – změnou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
• nesprávným použitím – mechanickým poškozením
• nesprávným skladováním
• nesprávnou údržbou a čištěním, které nebylo v souladu s návodem, který kupující obdržel s fakturou či účtenkou.

 

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Reklamaci je možné uplatnit na vady, které vznikly v průběhu lhůty odpovědnosti za vady prokazatelnou chybou výroby či technologického postupu, tyto vady se zpravidla projeví již při krátkodobém používání oblečení.

 

Za zboží poškozené při přepravě nenese e-shop Lazy Eye, www.lazyeye.cz  žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky je kupující povinen důkladně zkontrolovat, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamuje neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při převzetí zásilky kupující zjistí poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požaduje kupující od doručovatele sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít. Tento důvod je nutné uvézt v reklamačním protokolu.

 

Postup při reklamaci:
Kupující informuje prodávajícího o reklamaci e-mailem, či písemně či osobně v prodejně na adrese Jungmannova 7, Praha 1, 110 00. Reklamované zboží zašle kupující přes Zásilkovnu na výdejnu Zásilkovny na adresu Hana Noble, Lazy Eye Tabák Inmedio Jungmannova 6 Praha 1, ideálně se předem domluví přes shop@lazyeye.cz na postupu. K  reklamovanému zboží je nutno přiložit kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v obchodě kupujícího – fakturu či účtenku , která také slouží jako záruční list. Kupující uvede stručný popis vady a kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace. V jiném případě bude reklamace provedena v souladu se zákonem. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned, jakmile se vada objeví. Případné prodlení a pokračující užívání zboží může zapříčinit znehodnocení zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace. 

 

Reklamaci vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí vráceného zboží prodávajícím. V případě delších reklamací – s ohledem na charakter vadu, bude prodávající kupujícího o této skutečnosti neprodleně informovat. O vyřízení reklamace bude prodávající informovat kupujícího e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců. Podle charakteru vady má kupující – spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:


• jedná-li se o vadu odstranitelnou – právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží – právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží – právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží – právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.


Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

bottom of page